Kolm poolt ja kolm vastuargumenti informaatika muutmiseks kohustulikuks õppeaineks

Vastuargumendid:

  1. Tänapäeva lapsed teavad  lapsepõlvest saadik väga palju IT-alast informatsiooni.
  2. Teistes õppeainetes on juba integreeritud informaatika teadmised.
  3. Õppekoormus on väga suur ning ei tahaks seda veelgi suurendada.

Pooltargumendid:

  1. Ehkki vahest tundub, et õpilased teavad väga palju informaatika alal, on nende tegelikud teadmised tihti väga ühekülgsed ja piiratud mängudega.
  2. Teadmised informaatika alal on baasteadmised. Ilma nendeta ei õnnestu kaasaegses ühiskonnas hakkama saada.
  3. Teadmised informaatikas aitavad ka loogilist mõtlemist arendada.

Ülesanne

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.